Welcome To My Paradise !!  Budak comeii || Follow or Dashboard
I'm Yours
About Links Entries


Credits
Skins By : AtikaShahira
Background By : Photobucket
Round sekolah :'P
Monday, March 26, 2012 | 12:28 AM | 0 comments
Hai Assalamualaikum :') sooo??how you allsss??fine right..okayy..haha -,-

Hari ni kan aku kena uruskan proses pindah aku..yelah aku diterima masuk SBU,sooo rasa macam rugi je tak masuk sekolah tu kowt..haha -,- perrrhhhh aku tak tahu pulak penat sampai mcm nie dowh..penat gilaaa aku round round satu sekolah dgn siti tadi..cari cikgu tu lah,cari cikgu nie lah..haiihhh mcm mcm..haha kitaorg tak masuk kelas tadi..please jelly :'P dah aku nak pindah sekolah,buat apa nak belajar lagi..mesti lah kena cari certain certain cikgu untuk minta itu minta ini kan..perrrhhhh memang penat gilaaa weyh..lepas buat semua tu,jumpa dgn alissa n izzati..diaorang ajak pergi cendol..aku tak de hal lah..aku join diaorang,,siti tak join sebab kena pujuk 'amin' dia tu..haha muka 'amin' tu macam tak kasi je siti pindah -,- siti..jom lah kita pindah..kita diterima kowt kan??haha -,- ehhh tak de lah..ikut kau lah tapi aku harap kau pindah -,- time dkt cendol tadi,macam macam kitaorang borak..haha macam dah lama tak jumpa je -,- tapi memang best lah tadi..aku asyik tergelak je dengar diaorang punya cerita weyh..seriously -,- kelakar gilaaa..haha tak boleh cerita dkt sini lah..kang tak pasal pasal pulak..faham faham je lah ekkkk -,-

Dah lah..aku ngantuk..tak tahu kenapa lepas makan cendol je mesti mengantuk..masalah -,- okaylah..byeee you allsssss..assalamualaikum :'D

Older Post | Newer Post